چاپ کتاب دانشگاهی در تمام رشته ها

چاپ کتاب دانشگاهی در تمام رشته ها

یکی از فعالیت‌ها و حیطه‌های چاپ کتاب نارون چاپ کتاب دانشگاهی در تمام رشته ها می باشد. بسیاری از پژوهشگران و دانشجویان برای چاپ و نشر آثار و مکتوبات خود نیازمند انتشارات هستند که بتواند در مدت زمان سریعی به نشر آثار آنها بپردازد. چاپ کتاب نارون این امکان را در اختیار دانشگاهیان و اساتید و دانشجوها قرار داده است که بتوانند در اسرع زمان و به شکلی حرفه‌ای از خدمات چاپ و نشر همکاران و متخصصان ما بهره‌مند شوند. چاپ نارون در حیطه ها و رشته‌های دانشگاهی مختلفی تاکنون اقدام به چاپ کتاب نموده است که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

چاپ کتاب دانشگاهی در تمام رشته ها

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته روانشناسی

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته مشاوره و راهنمایی

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته کودکان استثنایی

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته مدیریت

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته جغرافیا

چاپ کتاب دانشگاهی در رشته مهندسی کشاورزی

و چاپ کتاب در رسایر رشته‌های مهندسی و علوم پایه

چاپ کتاب نارون با توجه به رسالت و هدف خود در انتخاب آثار و نشر آنها معمولاً بررسی دقیقی بر روی آثار ارایه شده در حیطه‌های آکادمیک و دانشگاهی انجام می‌دهد. این بررسی اثر توسط متخصصان زبده  هر رشته انجام می‌شود که تضمین دهد آیا کتابی که قرار است چاپ شود حرف جدیدی در حیطه خود ارایه می‌دهد یا خیر.

در مرحله بعدی چاپ کتاب دانشگاهی در تمام رشته ها متخصصان و همکاران ما به آماده‌سازی کتاب ارسال شده می‌پردازند. مرحله آماده‌سازی اثر بعد از تایید در مرحله بررسی شروع می‌شود. در مرحله آماده سازی کتاب ویراستاری می‌شود و طراحان زبده به طراحی و صفحه‌آرایی کتاب می‌پردازند. ویراستاری کامل و بنیادی در سراسر کتاب توسط ویراستاران متخصص انجام می‌گرذد.

در مرحله سوم، کار برای چاپ ارسال می‌گردد. در این مرحله سعی می‌گردد که بحث بر روی تیراژ کتاب، مجوزهای قانونی و طراحی جلد و نوع چاپ بهترین تصمیم‌های ممکنه اخذ شود. کلاً همانطور که قبلاً مطرح شد سه نوع مجوز برای کتاب دریافت می‌گردد که عبارتند از:

– شابک

– فیپا

– فرم مجوز قبل از چاپ

تمامی مجوزهای قانونی و رسمی که برای چاپ و فروش کتاب مهم هستند از طریق انتشارات نارون دریافت می‌گردند. مولف در هیچکدام از این مراحل درگیر نیست و ناشر می‌بایست تمامی مجوزها را دریافت نموده و کتاب را به لحاظ قانونی آماده چاپ نماید.

تعداد تیراژ که در هزینه های چاپ کتاب تاثیر گذار است توسط ناشر و مولف از طریق همفکری و مشورت تعیین می‌شود تا بهترین تصمیم در این باره گرفته شود. درباره درصد فروش و حقوق مادی و قانونی اثر نیز هنگام اخذ قرار داد تمامی موارد روشن و مشخص می‌گردند.

0 پاسخ ها

یک جواب دهید

پیشنهاد, مشکل یا سوالی دارید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *